مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:202020-04-06سياسي

روایت ذوالنور از جزییات نحوه برگزاری جلسات صحن و کمیسیون های مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسات علنی خود را با حضور نمایندگان تشکیل خواهد داد.

- رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: قرار شده کمیسیون هایی که موضوعاتی را در دستور کار دارند اعلام کنند و بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی، مکان هایی پیش بینی شود تا جلسات کمیسیون ها دایر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسات علنی خود را با حضور نمایندگان تشکیل خواهد داد.

وی افزود: در جلسه علنی فردا قرار است نمایندگان وضعیت حوزه های انتخابیه و مجموعه عملکرد های خود را در طول این مدت تشریح کرده و همچنین درباره اوضاع کرونا، جلسات مجلس و فعالیت و تلاشی که مجلس در این خصوص باید داشته باشند، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: قاعدتا بخشی از جلسه فردای مجلس به نطق ها اختصاص می یابد و کمکی که مجلس می تواند برای دولت و مردم داشته باشد تا از این شرایط عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت ذوالنور از جزییات نحوه برگزاری جلسات صحن و کمیسیون های مجلس

روایت ذوالنور از جزییات نحوه برگزاری جلسات صحن و کمیسیون های مجلس