مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-06سياسي

حضرت علی اکبر؛ الگویی بی نقص در اخلاق و منطق


مدیر آموزش عالی حوزوی نورالزهرا (س) زنجان گفت: حضرت علی اکبر (ع) الگویی بی نقص در اخلاق و منطق برای جوانان و همه افراد بشر است.

- ایسنا/زنجان مدیر آموزش عالی حوزوی نورالزهرا (س) زنجان گفت: حضرت علی اکبر (ع) الگویی بی نقص در اخلاق و منطق برای جوانان و همه افراد بشر است.

زهرا علمی فرد در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، اظهار کرد: امام حسین (ع) در توصیف حضرت علی اکبر (ع) زمانی که او را به میدان نبرد می فرستد، می فرمایند: خدایا شاهد باش جوانی به مبارزه با این قوم رفت که از جهت خُلق (چهره)، خلق (اخلاق) و منطق (اندیشه و سخن) شبیه ترین فرد به پیامبر (ص) است.

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) را بی نقص ترین فرد و دارای خلق عظیم معرفی می کند، عنوان کرد: بنابراین حضرت علی اکبر (ع) نیز که شبیه ترین فرد به پیامبر (ص) است، اگر به شهادت نمی رسید، می توانست به مقام امامت دست یابد؛ چرا که انسانی معصوم و در شخصیت نبی اکرم ذوب شده بود.

مدیر آموزش عالی حوزوی نورالزهرا (س) زنجان در مورد شباهت حضرت علی اکبر (ع) از نظر منطق و اندیشه به پیامبر اسلام (ص)، تصریح کرد: هیچ گاه سخن و تفکر پیامبر (ص) از روی هوی و هوس نبوده و این جوان 27 ساله نیز در طول زندگی خود نطق و اندیشه انحرافی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت علی اکبر؛ الگویی بی نقص در اخلاق و منطق

حضرت علی اکبر؛ الگویی بی نقص در اخلاق و منطق