مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 02:502020-04-05ورزشي

متهم شدن فدراسیون فوتبال به سندسازی عجیب نیست!


ناظر سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران گفت: با توجه به تجربیاتی که از گذشته وجود دارد، متهم شدن فدراسیون به سندسازی عجیب نیست.

- ایمان فرزین، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متهم شدن فدراسیون فوتبال ایران به سندسازی اصلاً موضوع عجیبی نیست! در حقیقت نباید انتظاری غیر از این داشته باشیم.

ما در این زمینه خوش سابقه نیستیم و این سوء ظن علیه ما همواره وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به خیانت برخی افراد به فوتبال ملی افزود: آن زمان دوستان کمیته ای برای صدور مجوز حرفه ای تشکیل دادند که کار اصلی این کمیته در حقیقت سند سازی و جعل اسناد برای فریب دادن ای اف سی و به منظور کسب مجوز حرفه ای برای باشگاهها بود.

متاسفانه آن روزها همان آقایانی که برخی از ایشان اکنون در فدراسیون و سازمان لیگ مسئولیت دارند، با افتخار از اقدامات شان می گفتند و آن ها در راستای خدمت به فوتبال ملی می دانستند.

شوربختانه اما سندسازی ها و جعل اسناد علاوه بر اینکه بلحاظ اخلاقی و شرعی نادرست است، یک خیانت بزرگ به فوتبال کشور بود، چرا که ما تلاش کردیم باشگاههای تقریباً ورشکسته را حرفه ای نشان دهیم! فرزین همچنین اضافه کرد: آقایان باید پاسخ دهند کدامیک از باشگاههای لیگ برتر ما خصوصی هستند؟ کدامیک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس – با میلیاردها تومان بدهی– دارای ترازنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم شدن فدراسیون فوتبال به سندسازی عجیب نیست!

متهم شدن فدراسیون فوتبال به سندسازی عجیب نیست!