مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 02:102020-04-05فرهنگي

ارسال بیش از 200 اثر به جشنواره های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از 200 اثر هنری در قالب فیلم کوتاه، پوستر، موشن گرافیک، هنرهای نمایشی(استندآپ کمدی) به جشنواره های ملی و استانی های غیر حضوری کرونایی ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی با اشاره به برگزاری 4  جشنواره غیرحضوری با گستره ملی و استانی با محوریت کرونا در استان گفت: جشنواره ملی غیر حضوری هنرهای تجسمی در دو رشته گرافیک و موشن گرافیک ، جشنواره فیلم کوتاه 60 تا 180 ثانیه (در خانه بمانیم) و جشنواره هنرهای نمایشی استندآپ کمدی    و جشنواره های رسانه ای در استان هستند.

وی با بیان اینکه این  جشنواره ها  با شعار آموزش، آگاهی، آرامش در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا برگزار شد افزود: تا کنون بیش از 200  اثر در رشته های مختلف به دبیرخانه این جشنواره به صورت غیرحضوری ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از  مشارکت خوب اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه  در این جشنواره ها خاطرنشان است: آنچه مسلم است در روزهای سخت کرونایی هنرمندان ، خبرنگاران و اصحاب قلم در کنار مردم و مسوولین نسبت به این نگرانی جامعه خود هرگز  بی تفاوت نبودند و به تلاش های خود ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 200 اثر به جشنواره های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال بیش از 200 اثر به جشنواره های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد