مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 01:052020-04-05فرهنگي

فیلم های پخش شده در اینترنت را اکران نمی کنیم/ فیلمسازان انتخاب کنند


رییس انجمن سینماداران تأکید کرد اگر فیلم های سینمایی قبل از اکران عمومی در اینترنت عرضه و یا وارد شبکه نمایش خانگی شوند، در آینده دیگر سینماداران از اکران این فیلم ها بر پرده معذورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره عملی شدن این طرح گفت: صاحبان آثار سینمایی مجاز هستند که فیلم های خود را به هر نحوی که تمایل دارند در اختیار مخاطبان سینما قرار دهند، اما فیلمی که در فضای مجازی و یا شبکه نمایش خانگی ارائه شده باشد، قطعاً در آینده در سینماها اکران عمومی نخواهد شد.

وی توضیح داد: زمانی که یک فیلم سینمایی در شبکه نمایش خانگی و یا فضای مجازی نمایش داده شود، دیگر لزومی ندارد در سینما اکران عمومی داشته باشد، چرا که مخاطب فیلم موردنظر را پیش از اکران عمومی دیده و دیگر برای تماشای آن فیلم به سینما نخواهد رفت.

قاصد اشرفی ادامه داد: تاکید می کنم صاحبان آثار سینمایی هر گونه که بخواهند می توانند آثار خود را عرضه کنند تا کمتر در این شرایط دچار ضرر شوند، اما سینماها مسئولیتی برای اکران عمومی فیلم ها پس از عرضه اینترنتی نخواهند داشت.

وی با اشاره به استمرار تعطیلی سالن های سینمایی با ادامه دار شدن بحران کرونا گفت: در شرایط فعلی مشخص نیست که سالن های سینمایی چه زمانی باز شوند که بخواهیم برای چگونگی عرضه فیلم ها صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های پخش شده در اینترنت را اکران نمی کنیم/ فیلمسازان انتخاب کنند

فیلم های پخش شده در اینترنت را اکران نمی کنیم/ فیلمسازان انتخاب کنند