مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 21:552020-04-05اقتصادي

رشد بیکاری ناشی از ضعف مدیریت است اتحاد نمایندگان برای حل مسائل


مهرداد ویسکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون نرخ بیکاری در لرستان با بیان اینکه معضل بیکاری در لرستان مشکلی نیست که یک شبه به وجود آمده باشد و یک شبه هم حل نمی شود و نیازمند اقدامات مستمر است، اظهار داشت: علاوه بر دلایل مختلف، دو مسئله تأثیر بیشتری بر رشد بیکاری در لرستان داشته است، نخست بحث ضعف مدیریت ها و دوم عدم پیگیری مناسب نمایندگان برای رفع مشکلات.

عدم توجه به طرح های اشتغال زای کلان در لرستان وی با بیان اینکه یکسری طرح های کلان در استان داریم که می توانند ملی هم باشند اما خیلی کسی به آنها توجه نکرده است، تصریح کرد: این طرح ها بعضاً مخالفانی در سطح ملی دارند و یا به خاطر یکسری مسائل راکد مانده اند.

منتخب مردم خرم آباد و چگنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خاطرم نمی آید که نمایندگان ما هیچگاه برای حل مشکلات استانی متحد شده باشند، گفت: شاید مجمع نمایندگان بوده اما مؤثر فعالیت نکرده است و شکل تشریفاتی داشته و نمایندگان ما به صورت پراکنده کارهای جزیی را دنبال کرده اند.

مجمع نمایندگان باید با فشار به دولت و طلب کردن حق مردم مشکلات حوزه بیکاری را کاهش دهد ویسکرمی با تاکید بر اینکه اشتغال از جذب سرمایه گذار، به کار گرفتن منابع و… می آید که در این زمینه ها کار عمده ای نشده است، افزود: آبی کردن زمین های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیکاری ناشی از ضعف مدیریت است اتحاد نمایندگان برای حل مسائل

رشد بیکاری ناشی از ضعف مدیریت است اتحاد نمایندگان برای حل مسائل