مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 17:552020-04-05حوادث

باران شدید گاز برخی روستاهای مشهد را قطع کرد


بخشدار رضویه یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: خط انشعاب گاز از خط اصلی گاز سرخس به روستاهای چنارک و میامی دچار مشکل شده است که به موجب آن گاز این دو روستا قطع شده است و اعلام شده است تا ساعاتی دیگر گاز این مناطق وصل می شود.

مهدی استیری افزود: در پی بارشهای شدید امروز و سقوط دکل انتقال نیرو ، برق روستاهای چنارک، میامی، اردلوک و جلال آباد در این بخش نیز قطع شد که ماموران شرکت برق در حال رفع مشکل هستند.

وی ادامه داد: مسیر دهستان میامی در ادامه جاده اصلی مشهد- سرخس هم ساعاتی به علت بارش شدید باران مسدود اعلام شد که هم اکنون بازگشایی شده است .

بخشدار رضویه گفت: با کمک نیروهای هلال احمر و عوامل دهیاری 15 سرنشین چند خودرو که در محدوده پنج کیلومتری پلیس راه مشهد- سرخس گرفتار سیلاب شده بودند امدادرسانی شدند.

استیری افزود: بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن 70 هزار نفر در 71 پارچه آبادی بخش رضویه مشهد سکونت دارند.

ابوطالب سرابیان ، بخشدار مرکزی مشهد نیز گفت: بارشها در این بخش موجب قطع موقت برق روستای خیرآباد شد که احتمالا تا ساعاتی دیگر این مشکل برطرف می شود.

شهرستان مشهد با 3.

5 میلیون نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد است که از این تعداد سکنه سه میلیون نفر در شهر مشهد و بالغ بر 500 هزار نفر دیگر در حدود 500 روستای سه بخش یاد شده سکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران شدید گاز برخی روستاهای مشهد را قطع کرد

باران شدید گاز برخی روستاهای مشهد را قطع کرد