مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 15:302020-04-05دانش

تولید 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده به همت دانشگاه آزاد شاهرود


معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: این دانشگاه دو هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست و محیط تولید کرد و تحویل مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان شاهرود داد.

- مجتبی واحدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود از موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در زمینه تهیه و تولید دو هزار لیتر محلول ضدعفونی دست و محیط خبر داد و اظهار کرد: این حجم عظیم ماده ضدعفونی کننده تحویل مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان شاهرود شده است.

وی به آمادگی کامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برای انجام هرگونه فعالیت مربوط به پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا اشاره و تأکید کرد: کلیه توان آزمایشگاهی و کادر متخصص آزمایشگاهی این دانشگاه در این راستا بسیج شده است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با بیان اینکه این واحد دانشگاهی جزو معدود دانشگاه هایی است که دارای دو مرکز رشد با شرکت های فناور متعدد است، اضافه کرد: هم زمان با اطلاع از شیوع بیماری کووید 19 و در نشست مسؤولان این واحد دانشگاهی تصمیم گرفتیم که برای رفع این مشکل به سهم خود به عنوان یک دانشگاه کارآفرین اقدامی کنیم و در این راستا با یکی از شرکت های مستقر در دانشگاه صحبت هایی انجام شد و در خصوص تولید محصول به صورت مشترک توافق صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده به همت دانشگاه آزاد شاهرود

تولید 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده به همت دانشگاه آزاد شاهرود