مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-05سياسي

شیب مبتلایان به کرونا در استان سمنان رو به کاهش است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه شیب مبتلایان به کرونا در استان رو به کاهش است،گفت:این مسئله به منزله مهار کرونا نیست و مردم باید به توصیه ها توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن تشریح آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 23 فروردین طبق روال گذشته برقرار است.

وی با اشاره به اینکه شیب مبتلایان به کرونا در استان سمنان رو به کاهش است، افزود: این مسئله به منزله مهار و کنترل کرونا نیست و مردم باید به توصیه ها توجه کنند.

فعالیت واحدهای تولیدی استان سمنان متوقف نمی شود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در این مدت جهاد گران عرصه تولید فعالیت خود را باقوت ادامه می دهند و توقفی در حوزه فعالیت واحدهای تولیدی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: همه واحدهای تولیدی در امر تولید با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال خواهند بود.

خجسته پور بابیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی باید در دستور کار مدیران این واحدهای تولیدی قرار گیرد، یادآور شد: تعطیلی صنوف غیرضروری تا 23 فروردین ادامه دارد و سایر صنوف نیز در این مدت باید مطابق با روال گذشته فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب مبتلایان به کرونا در استان سمنان رو به کاهش است

شیب مبتلایان به کرونا در استان سمنان رو به کاهش است