مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:152020-04-05پزشكي

30 درصد گلپایگانی ها در سامانه سلامت ثبت نام کردند


مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: تاکنون 30 درصد جمعیت شهرستان گلپایگان با ثبت نام در سامانه خودارزیابی از سلامت خود در ارتباط با بیماری کرونا جویا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر رستمی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارتبتط با آخرین وضعیت ویروس کرونا در شهرستان گلپایگان با قدردانی از کادر بهداشت و درمانی و تیم پزشکی و پرستاران بخش درمان کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان اظهار داشت: تاکنون 30 درصد جمعیت شهرستان گلپایگان با ثبت نام در سامانه خودارزیابی از سلامت خود جویا شدند.

وی افزود: سایر شهروندان گلپایگانی نیز با ثبت نام در سامانه خودارزیابی از نظر ابتلا بودن به ویروس کرونا بررسی کنند تا در صورت ابتلا بودن مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان یا بهورزان مراکز درمانی گلپایگان نسبت به بهبودی آن ها اقدام کنند.

حدود 100 درصد جمعیت شهرستان گلپایگان غربالگری شدند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه حدود 100 درصد جمعیت شهرستان گلپایگان در طرح غربالگری کرونا ارزیابی شدند که در وهله نخست گروه های پرخطر و سپس افراد عادی غربالگری شدند، گفت: سلامت افراد مشکوک یا مبتلا توسط مراقبین بهداشت و درمان به صورت مستمر پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد گلپایگانی ها در سامانه سلامت ثبت نام کردند

30 درصد گلپایگانی ها در سامانه سلامت ثبت نام کردند