مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:152020-04-05سياسي

کرونا همدلی و همبستگی ملت ایران را به چشم دنیا کشیده است


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان گفت: کرونا همدلی و همبستگی ملت ایران در برابر مشکلات را به چشم دنیا کشیده است، همبستگی که تا پایان این بحران به یقین ادامه دارد.

- اصفهان - فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان گفت: کرونا همدلی و همبستگی ملت ایران در برابر مشکلات را به چشم دنیا کشیده است، همبستگی که تا پایان این بحران به یقین ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان ضمن عرض تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: یکی از حسن هایی که ویروس کرونا برای ما داشت دشمن شناسی بود واینکه قدردان نعمت های که به ما داده شده است باشیم.

وی افزود: نعمت هایی مانند نماز جمعه وجماعت، صله رحم و غیره امروز در بین مردم کمرنگ جلوه داده شده وکرونا این فرصت را به وجود آورد تا بیشتر به این مسائل اندیشه کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، با اشاره به همه گیر شدن کرونا در دنیا افزود: کشورهایی که در طول یک ماه گذشته رتبه خود را از نظر ارائه خدمات بهداشتی مطرح می کردند، به دزدی ماسک ومواد ضدعفونی دیگر کشور ها پرداخته اند و دچار بحران شدید در تهیه اقلام بهداشته و همچنین مراکز درمانی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همدلی و همبستگی ملت ایران را به چشم دنیا کشیده است

کرونا همدلی و همبستگی ملت ایران را به چشم دنیا کشیده است