مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-05سياسي

جشنواره قرآنی باران وحی به صورت مجازی برای مددجویان اردبیل برگزار می شود


آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی از جمله اولویت های برنامه های فرهنگی کمیته امداد بوده و تلاش این نهاد ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانوارهای تحت حمایت است.

وی اظهارداشت: مددجویان برای شرکت در این جشنواره می توانند از طریق ارتباط تلفنی با واحد فرهنگی کمیته امداد استان یا مراجعه به کانال @baranevahi-ard در پیام رسان های داخلی ایتا و بله در جریان نحوه برگزاری آن قرار گیرند.

او با اشاره به اینکه جشنواره باران وحی با هدف ترویج فرهنگ انسان ساز قرآنی برگزار می شود، بیان کرد: ایجاد نشاط و امید با رویکرد انس با قرآن از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

وی با بیان اینکه مددجویان می توانند در رشته های معارف قرآنی، بخش آوایی، حفظ، هنر، دکلمه نویسی، دکلمه خوانی، مداحی، قصه گویی، نقاشی و صنایع دستی در این جشنواره شرکت کنند، گفت: سخنرانی از کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن از دیگر موضوعاتی است که مددجویان می توانند، شرکت کنند.

او ادامه داد: این جشنواره در سه رده سنی 7 تا 16 سال، 16 تا 20 سال و 20 سال به بالا برگزار خواهد شد و جوایز نفیسی برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است.

رضایی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی این جشنواره فروردین و اردیبهشت ماه امسال در سطح استان برگزار خواهد شد، افزود: مرحله نهایی این جشنواره نیز به صورت کشوری مردادماه امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآنی باران وحی به صورت مجازی برای مددجویان اردبیل برگزار می شود

جشنواره قرآنی باران وحی به صورت مجازی برای مددجویان اردبیل برگزار می شود