مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-05اقتصادي

سهم زنان خودسرپرست خوزستان در مبارزه با کرونا؛ تولید22 هزار دستکش و گان


غلامرضا صدیق راد روز یکشنبه در گفت و تو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح خوزستان با مشارکت موسسات خیریه و گروه های همیار زنان خودسرپرست و کلینیک های مددکاری زیرنظارت بهزیستی در برخی از شهرستان های استان کارگاه های تولیدی راه اندازی شد.

وی افزود: این کارگاه ها به صورت روزانه فعال بوده و اقلامی نظیر ماسک، گان ، روکش تخت، روبالشی و روکش کفش در آنها تولید می شود.

مدیرکل بهزیستی خوزستان ادامه داد: از زمان راه اندازی این کارگاه ها تاکنون حدود چهار هزار دست گان، 14 هزار عدد ماسک، 2 هزار و 500 عدد روکش کفش،2هزار روکش تخت و 300 دست روبالشی تولید و بین خانواده های زیرپوشش و بیمارستان ها توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع سه هزار و 500 پک بهداشتی شامل الکل، افروز، وایتکس، مایع دستشویی و ظرفشویی به ارزش هر پک سه میلیون ریال، و پنج هزار سبد غذایی هر کدام به ارزش چهارمیلیون ریال شامل ماکارونی، قند، چای ،برنج و یکهزار و 400 پوشاک بچه و اقلام دارویی از جمله ویتامین دی و کلسیم با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان از دیگر خدماتی است که توسط زنان سرپرست خانوار در ایام شیوع ویروس کرونا ارایه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ویروس کرونا که کووید – 19 نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از 200 کشور سرایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم زنان خودسرپرست خوزستان در مبارزه با کرونا؛ تولید22 هزار دستکش و گان

سهم زنان خودسرپرست خوزستان در مبارزه با کرونا؛ تولید22 هزار دستکش و گان