مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-05سياسي

جوانان گرایی باید در متن اقدامات دولتمردان قرار گیرد


حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: مهمترین رمز موفقیت هر کشوری در اعتماد و اطمینان به جوانان و استفاده حداکثری از ظرفیت های این قشر است و در هر برهه ای که به جوانان کشور اعتماد و بستر برای فعالیت آنها مهیا شده، شاهد رشد و موفقیت چشمگیر بوده ایم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان امروز کشور ما اگر از جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس بیشتر نباشند کمتر نیستند، اضافه کرد: جوان گرایی و میدان دادن به جوانان باید در متن اقدامات دولت مردان قرار گیرد همان طور که در دولت فعلی فعال ترین وزارت به دست جوان ترین وزیر مدیریت می شود.

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: همه ما به نظام ولایی ایران پایبند و معتقد هستیم و باید تمرین کنیم در کنار هم قرار بگیریم و نه در مقابل هم، همچنین بایستی دیدگاه هایمان را با مهربانی و تعامل و حفظ اصول مطرح کنیم.

باقری جوانی را بهار عمر هر انسانی دانست و افزود: بسیاری از پیروزی ها و کامیابی ها تنها در سایه جوانی امکان پذیر بوده و آرزوها و هدف ها فقط در فرصت جوانی قابل دستیابی است.

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: بدون تردید امام راحل عظیم الشان با ایمان و اعتماد به همین نیروی جوان توانستند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و هشت سال دوران پرافتخار و نورانی دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان گرایی باید در متن اقدامات دولتمردان قرار گیرد

جوانان گرایی باید در متن اقدامات دولتمردان قرار گیرد