مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:552020-04-05دانش

دانشگاه شهید بهشتی 6 خوشه کاری برای مقابله با ویروس کرونا تشکیل داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، در راستای مسائل مربوط به مقابله همه جانبه با ویروس کرونا به منظور ایفای نقش مؤثر دانشگاهیان در مواجهه با پاندمی کرونا و بررسی علمی ابعاد گوناگون آن و ارائه راهکار های عملیاتی جهت مقابله .

- دانشگاه شهید بهشتی، در راستای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا شش خوشه کاری تشکیل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، در راستای مسائل مربوط به مقابله همه جانبه با ویروس کرونا به منظور ایفای نقش مؤثر دانشگاهیان در مواجهه با پاندمی کرونا و بررسی علمی ابعاد گوناگون آن و ارائه راهکار های عملیاتی جهت مقابله مناسب و مطلوب با آن اقداماتی در معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید بهشتی صورت گرفته که یکی از آن ها تشکیل خوشه های کاری با هدایت معاونین پژوهشی دانشکده ها و پژوهشکد ها بوده است.

در همین راستا شش خوشه حول محور مسائل مربوط به ویروس کرونا به شرح زیر تشکیل شده که فعالیت های آن ها به شرح زیر ارائه می شود: 1- خوشه زیست-علمی ـ فناوری که به بررسی مسائل متمرکز بر علوم و فناوری های زیستی می پردازد.

2-خوشه طراحی-تولید که درگیر مسائل طراحی و تولید انواع دستگاه های مورد استفاده در این حوزه همانند دستگاه های ضد عفونی کننده، ونتیلاتورها، دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهید بهشتی 6 خوشه کاری برای مقابله با ویروس کرونا تشکیل داد

دانشگاه شهید بهشتی 6 خوشه کاری برای مقابله با ویروس کرونا تشکیل داد