مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-05پزشكي

عرضه میوه های سرشار از ویتامین ث در میادین میوه و تره بار


سازمان میادین میوه و تره بار اعلام کرد انواع میوه ها و محصولات فرنگی تازه که حاوی «ویتامین ث» هستند، در میادین میوه و تره بار عرضه می شوند.

- سازمان میادین میوه و تره بار اعلام کرد انواع میوه ها و محصولات فرنگی تازه که حاوی ویتامین ث هستند، در میادین میوه و تره بار عرضه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار، ویتامین ث از جمله ویتامین هایی است که قدرت آنتی اکسیدانی بالایی دارد و در بالا بردن سیستم ایمنی و دفاعی بدن نقش دارد و برخی از میوه ها، صیفی جات و سبزیجات، سرشار از آن هستند.

ویتامین ث در محصولاتی همچون مرکباتی مانند پرتقال، نارنگی، لیمو شیرین و لیمو ترش، خانواده کلم ها، طالبی و خربزه و گرمک، انواع فلفل ریز و دلمه ای، آناناس، سیب زمینی، گوجه فرنگی، توت فرنگی، شلغم، کدو حلوایی، انبه و سبزیجاتی مانند جعفری، شاهی، پیازچه، ریحان و گشنیز، وجود دارد.

ویتامین ث علاوه بر حفظ سلامتی و افزایش کارآیی بدن، در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی نیز مؤثر است و البته این ویتامین را بدن انسان تولید نمی کند، بلکه از طریق مصرف مواد غذایی از جمله میوه هایی که حاوی ویتامین ث هستند، می بایست تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه میوه های سرشار از ویتامین ث در میادین میوه و تره بار

عرضه میوه های سرشار از ویتامین ث در میادین میوه و تره بار