مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-05بين الملل

کرونا در آمریکا: هزاران نفر قربانی سیاست پنهانکاری و انکار


پنهان کاری دولت ترامپ در شیوع ویروس کرونا و نادیده گرفتن گزارش ها باعث شده که اکنون این کشور شاهد آمار بالای مبتلایان و قربانیان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، واشنگتن پست در گزارشی نوشت در آن زمان که دونالد ترامپ خود را رییس جمهور وقت جنگ اعلام کرد - و کرونا را دشمن نامید - آمریکا شاهد این بود که مردم این کشور بیش از جنگ های کره، ویتنام، افغانستان و عراق جان خود را از دست می دهند.

این کشور مجموعه ای از اقدامات زمان جنگ را که هرگز در تاریخ آمریکا بکار گرفته نشده است اتخاذ کرده است - ممنوعیت ورود مسافران از دو قاره، تبدیل تجارت به یک صنعت تقریبا متوقف شده، تبدیل تولید تجهیزات پزشکی به اصلی ترین فوریت و خانه نشین کردن 230 میلیون آمریکایی.

همه اینها تلاش برای زنده ماندن از حمله توسط یک دشمن نادیده است.

علیرغم این اقدامات و سایر اقدامات جدی، ایالات متحده احتمالا به عنوان کشوری که ظاهرا برای جنگ با یک ویروس همه گیر کاملا آماده بود، توسط کروناویروس سقوط می کند، و با تلفات سنگین تری از هر کشور دیگری روبرو می شود.

لازم نبود چنین اتفاقی بیفتد.

آمریکا اگرچه کاملا آماده نشده بود، اما از تخصص، منابع، برنامه ها و تجربیات اپیدمیولوژیک بیشتری نسبت به ده ها کشور برخوردار بود که در نهایت در نجات آن از ویروس بسیار بهتر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در آمریکا: هزاران نفر قربانی سیاست پنهانکاری و انکار

کرونا در آمریکا: هزاران نفر قربانی سیاست پنهانکاری و انکار