مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-05سياسي

کاهش شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/دستورالعمل جدید برای فعالیت ها


استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستورالعمل جدید مقابله با کرونا را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص فعالیت واحدهای اقتصادی بعد از 23 فروردین ماه، بیان کرد: آغاز فعالیت واحدهای تولیدی استان از این تاریخ با رعایت پروتکل های بهداشتی عملیاتی شود.

حسین کلانتری در حاشیه نشست نشست ویدئو کنفرانس استاندار و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با رییس جمهور با تاکید بر اینکه شعار در خانه بمانیم به قوت خود باقی است، اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا تا 23 فرودین ماه طرح فاصله گذاری اجتماعی با اعمال محدودیت ها ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن طرح فاصله گذاری هوشمند در روزهای آینده خبر داد و گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه های استان تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آموزش ها برای دانش آموزان و دانشجویان به صورت مجازی برقرار است، گفت: بعد از 30 فروردین ماه و براساس مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی تصمیم گیری می شود.

کلانتری در خصوص فعالیت واحدهای اقتصادی بعد از 23 فروردین ماه، بیان کرد: آغاز فعالیت واحدهای تولیدی استان از این تاریخ با رعایت پروتکل های بهداشتی عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/دستورالعمل جدید برای فعالیت ها

کاهش شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/دستورالعمل جدید برای فعالیت ها