مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-05اقتصادي

رشد 32 درصدی سرویس های پخش آنلاین موسیقی


کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت اعلام کردند که بازار پخش آنلاین موسیقی در سال 2019 میلادی با یک رشد 32 درصدی مواجه شده است.

- کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت اعلام کردند که بازار پخش آنلاین موسیقی در سال 2019 میلادی با یک رشد 32 درصدی مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که به نظر می رسد کاربران از سرویس و اپلیکیشن های پخش و استریم آنلاین موسیقی در جهان استقبال بیشتری نشان می دهند حالا آمارهای جدید منتشر شده در وبسایت gsmarena نشان می دهد که بازار استریم آنلاین موسیقی در سال گذشته میلادی 32 درصد رشد و افزایش یافته است است.

این بررسی ها که توسط کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت صورت گرفته است همچنین نشان می دهد که برنامه اسپاتیفای در سال 2019 با اختصاص 35 درصد از بازار اپلیکیشن های استریم آنلاین موسیقی توانسته جایگاه نخست محبوب ترین برنامه را در این دسته بندی به خود اختصاص دهد.

اپل موزیک بعد از آن با اختصاص 19 درصد، آمازون موزیک 15 درصد ،تنسنت موزیک 11 درصد، گوگل موزیک 6 درصد و سایر اپلیکیشن ها نیز 14 درصد از بازار جهانی اپلیکیشن های پخش و استریم آنلاین موبدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن های است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 32 درصدی سرویس های پخش آنلاین موسیقی

رشد 32 درصدی سرویس های پخش آنلاین موسیقی