مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-05سياسي

ساعت کاری ادارات تا پایان فروردین طبق روال عادی است/مهار کرونا نیازمند زمان است


استاندار البرز با بیان اینکه شیب کرونا در البرز ملایم است و شرایط تحت کنترل قرار دارد، گفت: ساعت کاری ادارات تا پایان فروردین از ساعت 7 صبح تا 14 ظهر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد، گفت: یکی از طرح هایی که باعث شد دولت و ملت برای توقف شیوع کرونا با یکدیگر همراه و همصدا شوند، طرح فاصله گذاری اجتماعی بود و وزیر کشور ریاست کمته اجتماعی و انتظامی این طرح بوده است.

استاندار البرز با بیان اینکه توفیقاتی که در راستای مقابله با کرونا حاصل شد، بواسطه همکاری بی شائبه مردم بود، گفت: در این جلسه مقرر شد که براساس پروتکل های بهداشتی، مشاغل کم ریسک در استان های کشور کار خود را آغاز کنند.

در طرح فاصله گذاری اجتماعی تهران و البرز یک استان قلمداد شد! وی افزود: البرز و تهران در طرح فاصله گذاری اجتماعی در قالب یک استان دیده شدند و با توجه به اینکه فعالیت های این دو استان با هم در هم تنیده است منتظر هستیم که جزییات این تصمیم از سوی ستاد ملی اعلام شود.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تا 30 فروردین مدارس تعطیل خواهند بود، اضافه کرد: در این مدت ساعت کار ادارات نیز از 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری ادارات تا پایان فروردین طبق روال عادی است/مهار کرونا نیازمند زمان است

ساعت کاری ادارات تا پایان فروردین طبق روال عادی است/مهار کرونا نیازمند زمان است