مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-05فرهنگي

پویش مشاهنر به تلویزیون راه یافت


فاضل جمشیدی، خواننده و دبیر پویش مشاهنر عصر امروز (17 فروردین ماه) با حضور در برنامه «به خانه برمی گردیم»، برنامه ها و اهداف این پویش را تشریح می کند و با سه تن از هنرمندان پیشکسوتی که به این پویش پیوسته اند، - فاضل جمشیدی، خواننده و دبیر پویش مشاهنر عصر امروز (17 فروردین ماه) با حضور در برنامه به خانه برمی گردیم ، برنامه ها و اهداف این پویش را تشریح می کند و با سه تن از هنرمندان پیشکسوتی که به این پویش پیوسته اند، گفت وگوی تلفنی انجام می دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاضل جمشیدی، خواننده و دبیر و گردآورنده امضای 500 هنرمند رشته های مختلف سینما، تئاتر، موسیقی و تجسمی کشور برای پیوستن به پویش مشاهنر عصر روز یکشنبه (17 فروردین ماه) با حضور در برنامه به خانه برمی گردیم برنامه های این پویش را تحت عنوان کماکان در خانه می مانیم تشریح می کند.

به گفته فاضل جمشیدی، او قرار است در این برنامه با علی نصیریان، ایرج راد و داوود گنجی به عنوان سه تن از هنرمندان پیشکسوت این پویش در عرصه های سینما، تئاتر و موسیقی گفت وگوی تلفنی داشته باشد.

پویش مشاهنر همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شد و جمعی از هنرمندان رشته های مختلف اعلام کردند که برای مردمی که شرایط قرنطینه خانگی و سختی احتیاط در برابر شیوع ویروس کرونا را تحمل می کنند، به تولید و انتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مشاهنر به تلویزیون راه یافت

پویش مشاهنر به تلویزیون راه یافت