مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:252020-04-05سياسي

بزرگداشت شهید «سلگی» در رادیو نمایش/ پخش «آب هرگز نمی میرد»


رادیو نمایش با پخش کتاب صوتی «آب هرگز نمی میرد» یاد و خاطره شهید سردار حاج میرزا محمد سلگی را گرامی می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب آب هرگز نمی میرد مفتخر به تقریظ مقام معظم رهبری به قلم حمید حسام است که خاطرات سردارشهید  میرزا محمد سلگی و جمعی از رزمندگان گردان حضرت ابوالفضل (ع) و چهار فرمانده لشگر 32 انصار الحسین (ع) همدان را روایت می کند.

اشرف السادات اشرف نژاد تهیه کننده کتاب صوتی آب هرگز نمی میرد در این باره گفت : این کتاب موفقیت های زیادی را به دست آورده و فروش بالایی داشته است و محمد رضا علی به عنوان گوینده تلاش بسیار زیادی کرد تا حس فوق العاده ای را برای مخاطب ایجاد کند و به نظرم از عهده آن برآمده است.

وی افزود: کتاب های اینچنینی چنان نوشته شده اند گویا شما در صحنه جنگ حضور دارید و تمامی آن هیجانات و احساسات به نوعی به شما منتقل می شود و بالاتر از یک فیلم مستند جنگی تآثیر گذار است و خلوص خاصی که در آن وجود دارد باعث می شود که مدتها اثر آن حضور را در خود احساس کنید.

تهیه کننده کتاب صوتی آب هرگز نمی میرد ادامه داد: با خواندن اثر انگار رزمنده ای میان میدان جنگ هستی و هر لحظه ممکن است به شهادت برسی و آنجا است که می فهمی هیچ امری جز به اراده و خواست خدا اتفاق نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهید «سلگی» در رادیو نمایش/ پخش «آب هرگز نمی میرد»

بزرگداشت شهید «سلگی» در رادیو نمایش/ پخش «آب هرگز نمی میرد»