مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:152020-04-05اقتصادي

تشکل های صادراتی کشاورزی در استان سمنان تشکیل شود


دبیر اجرایی اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه هدف گذاری باید به سویی رود که سرمایه گذار قادر به تصمیم گیری درست باشد، گفت: تشکل های صادراتی کشاورزی در استان باید تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد همتیان ظهر یکشنبه در نشست صنایع کشاورزی با حضور مدیران ارشد جهاد کشاورزی استان به میزبانی اتاق سمنان ضمن بیان اینکه تشکل های صادراتی کشاورزی در استان سمنان می بایست تشکیل شوند، ابراز داشت: آمار و اطلاعات باید کمی و کیفی باشد تا بتوان ضعف ها را برطرف کرد.

وی بابیان اینکه ایجاد هدف گذاری مناسب بین بخش دولتی و خصوصی یک ضرورت است، افزود: در این راستا سرمایه گذار داخلی و خارجی نیازمند اطلاعات به روز است تا سرمایه گذار بتواند به درستی تصمیم گیری کند.

وجود 3 هزار واحد تولیدی در بخش کشاورزی استان سمنان معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی در این نشست ضمن بیان اینکه در سازمان تلاش شد تا بستر آماری مناسبی تهیه شود، ابراز داشت: با توجه به آغاز پایش از سال 90 لذا داده ها و اطلاعات مورد رصد قرارگرفته است تا 50 درصد مجوز تأسیس این سازمان منجر به صدور پروانه بهره برداری شود.

خدابخش عرب در ادامه تصریح کرد: بخش کشاورزی دارای سه هزار و 134 واحد تولیدی است که از این واحدها تعداد دو هزار و 526 با ظرفیت کامل فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های صادراتی کشاورزی در استان سمنان تشکیل شود

تشکل های صادراتی کشاورزی در استان سمنان تشکیل شود