مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 20:502020-04-04سياسي

درخانه ماندن رابرای خود فرصت طلایی کنیم/ کرونا معنویت بشر را یک گام به جلوبرد


جلسه چهارم از سلسله جلسات «مثبت کرونا» با حضور حمیدرضا فولادگرامیرحسین بانکی پور و حجت الاسلام حسین میرزایی برگزار شد که بر رشد معنوی خانواده و جامعه در سایه کرونا تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین بانکی شامگاه شنبه در نشست های مثبت کرونا جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان اظهار داشت: آنچه مسؤولان بهداشت برای تسریع در بهبود بیماری کرونا و سایر بیماری ها ارائه می دهند این است که انسان آرامش روحی داشته باشد تا ایمنی داشته باشد؛ اعتقادات دینی می تواند باعث آرامش به انسان شود.

منتخب مردم اصفهان دردوره یازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: در روایات دینی بلاها بدین گونه تفسیر شده اند که  برای دوستان خدا در نظر گرفته شده اند؛ آن ها ظاهر سختی دارد ولی باطن خیر داری؛ همچنین در دیگر روایات نیز داریم که هیچ بلایی نیست مگر اینکه داخلش رحمت قرار گرفته باشد؛ آزمایش الهی برای ساختن ما است  باید وقدر نعمت های الهی را بدانیم.

وی تصریح کرد: در کشور ما هرچند اینگونه ثابت شده است که مردم  روحیه جهادی و جنبه های ناب و اخلاقی خود را در بحران ها نشان می دهند و در دوران جنگ و زلزله و سیل این مسأله را به وضوح دیده ایم که چگونه جوانان و کودکان و کهنسالان در مساجد با همدلی بدون هیچ چشم داشتی در حال حل مشکلات مردم هستند؛ این ها روحیه  بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخانه ماندن رابرای خود فرصت طلایی کنیم/ کرونا معنویت بشر را یک گام به جلوبرد

درخانه ماندن رابرای خود فرصت طلایی کنیم/ کرونا معنویت بشر را یک گام به جلوبرد