مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 20:002020-04-04بين الملل

ایالت های ویسکانسین و نبراسکا، مناطق فاجعه زده اعلام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با تداوم گسترش ویروس کووید19 در ایالات متحده و افزایش شمار مبتلایان به بیش از سیصد هزار نفر، دولت این کشور ایالت های ویسکانسین و نبراسکا را مناطق فاجعه زده اعلام کرد.

- دولت آمریکا به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در ایالت های ویسکانسین و نبراسکا، در این مناطق وضعیت فاجعه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، با تداوم گسترش ویروس کووید19 در ایالات متحده و افزایش شمار مبتلایان به بیش از سیصد هزار نفر، دولت این کشور ایالت های ویسکانسین و نبراسکا را مناطق فاجعه زده اعلام کرد.

خبرنگار شبکه سی.

بی.

اِس با اعلام این خبر در صفحه توییتر خود نوشت که با افزوده شدن ایالت های مذکور به جمع دیگر مناطقی که در آمریکا فاجعه زده اعلام شده اند، شمار این ایالت ها به 36 افزایش یافت.

طی بیست وچهار ساعت گذشته، آزمایش ابتلا به کرونای حداقل 24000 نفر دیگر در آمریکا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از 301 هزار نفر برسد.

از سوی دیگر تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و آخرین آمار حاکی از مرگ 8173 در این کشور به دلیل ابتلا به این بیماری است.

کمبود تجهیزات پزشکی برای کادر درمانی و مردم آمریکا به یکی از چالش های دولت این کشور تبدیل شده و کمبود این تجهیزات ، انتقاد بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایالت های ویسکانسین و نبراسکا، مناطق فاجعه زده اعلام شدند

ایالت های ویسکانسین و نبراسکا، مناطق فاجعه زده اعلام شدند