مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 16:302020-04-04اجتماعي

کاهش 55 درصدی ترددهای درون شهری مشهد


رییس پلیس راهور خراسان رضوی از کاهش 55 درصدی تردد خودروها در معابر مشهد خبر داد و گفت: وضعیت ترافیکی سطح شهر مشهد امروز مشابه روزهای 10 و 11 فروردین بود.

- سرهنگ حمیدرضا دهنوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تصاویر و گزارش های مرکز مانیتورینگ پلیس راهور نشان می دهد ما امروز هم شاهد کاهش 55 درصدی ترددهای سطح شهر هستیم البته در یک ساعاتی این ترددها حجم بیشتری دارد اما طی بازدیدی که اول صبح از سطح شهر مشهد داشتم ترافیک خیلی روان بود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ساعت 19 نیز وضعیت ترافیک مناسب و گویای رعایت شهروندان بود، افزود: البته اینکه تردد امروز بیشتر به نظر می رسد و علتش این است که افراد این ترافیک را با روز 13 فروردین مقایسه می کنند اما وضعیت ترافیکی سطح شهر مشهد امروز مشابه روزهای 10 و 11 فروردین بود.

وی در مورد اجرای طرح زوج و فرد از مبدأ نیز گفت: ما سیاست های کلان کشوری را دنبال می کنیم و طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ادامه دارد، بر این اساس ورود و خروجی ها در حال کنترل است و اجرای همزمان این دو طرح به نوعی تناقض ایجاد می کند و با هم قابل جمع نیستند شاید یک هفته دیگر در صورت افزایش ترددهای درون شهری سیاست های کلان کشور ایجاب کند که طرح زوج و فرد از مبدأ را در مشهد اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 55 درصدی ترددهای درون شهری مشهد

کاهش 55 درصدی ترددهای درون شهری مشهد