مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 10:562020-04-04حوادث

کلاهبرداری در پوشش فروش محصولات بهداشتی


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری 4 متهم که با همکاری یکدیگر به بهانه فروش اقلام بهداشتی از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

- سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا تهران بزرگ، گفت: بیست و نهم اسفند ماه سال گذشته مردی 35 ساله ساکن تهران به پلیس فتا مراجعه و با ارائه شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای (ناحیه 31 تهران) اظهار داشت، از طریق یک سایت فروش اقلام و محصولات بهداشتی که دارای درگاه بانکی بود، قصد خرید داشته و سفارش کالا داده و مبلغ اقلام خریداری شده را از طریق اینترنتی واریز کرده در حالی که هیچ گونه کالایی برای وی ارسال نشده و مبلغ پرداختی هم به او برگشت داده نشده است.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ عنوان کرد: بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان فتا قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پرونده های مشابه دیگری به پلیس فتا ارجاع شده است و تعداد مال باختگان بیشتری با استفاده از این سایت مبالغی را واریز کرده اند.

وی تصریح کرد: با به دست آمدن سرنخ هایی از پرونده کارآگاهان پلیس فتا در ادامه تحقیقات پلیسی، متوجه شدند متهم ساکن استان مازندران بوده و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و با اخذ نیابت قضایی تیمی از افسران پلیس فتا به استان مازندان اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در پوشش فروش محصولات بهداشتی

کلاهبرداری در پوشش فروش محصولات بهداشتی