مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 10:262020-04-04پزشكي

همدانی ها کرونا رو شوخی گرفته اند


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: از ابتدای طرح غربالگری سلامت تاکنون 83 درصد مردم همدان و 90 درصد مردم استان در غربالگری مرکز بهداشت شرکت کردند.

- ایسنا/همدان رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: از ابتدای طرح غربالگری سلامت تاکنون 83 درصد مردم همدان و 90 درصد مردم استان در غربالگری مرکز بهداشت شرکت کردند.

محمد خیراندیش شنبه 16 فروردین ماه در جلسه پدافند زیستی شهرستان همدان، اظهار کرد: متأسفانه وضعیتی که اکنون شاهد هستیم، بدین صورت است که بسیاری از خیابان ها پر است و مردم کرونا را شوخی گرفته اند در حالیکه وضعیت مبتلایان ما در بیمارستان ها سیر صعودی دارد و اگر نتوانیم وضعیت را کنترل کنیم ممکن است آسیب ببینیم.

وی با اشاره به خدمات و زحمات 800 نفر از نیروهای بهداشتی در مراکز بهداشت، ادامه داد: به خاطر فعالیت مراکز 16 ساعته مرکز بهداشت، بیماران دیگر بیمارستان نمی روند و توسط نیروهای مرکز بهداشت غربالگری می شوند و در منزل مراقبت ها صورت می گیرد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان بیان کرد: خوشبختانه وضعیت بیمارستان سینای شهر همدان خوب است و تعداد بیماران کاهش یافته اما همچنان تا فروکش کردن همین تعداد نیز باید مراقبت ها انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها کرونا رو شوخی گرفته اند

همدانی ها کرونا رو شوخی گرفته اند