مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-04دانش

دستورالعمل اجرایی فعالیت های آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ ابلاغ شد


دستورالعمل اجرایی فعالیت‏ های آموزشی نیم سال دوم دانشگاه‏ علم و فرهنگ، براساس بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ پیرو بخشنامه ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  در11 فروردین ماه 99 دستورالعمل اجرایی 18 ماده ای فعالیت های آموزشی، مصوب شورای دانشگاه علم و فرهنگ به شرح زیر ابلاغ شد: 1- نیمسال دوم سال تحصیلی 99 – 1398 جزو دوره تحصیلی فعال دانشگاه‏ محسوب می‏ شود و به دلیل لزوم تسلسل ورود دانشجویان جدید در مهرماه 1399 و نیز لزوم دانش‏ آموختگی برخی از دانشجویان شاغل به تحصیل در آخرین نیمسال تحصیلی خود (نیمسال جاری) الزام اتمام این نیمسال امری قطعی است.

2- مبنای به پایان بردن نیمسال جاری، اتکای حداکثری بر آموزش های غیرحضوری برخط است و لازم است این شیوه آموزش برای همه دروس نظری عمومی و اختصاصی در تمامی مقاطع تحصیلی انجام ‏‎شود، لذا اساتید محترم تا بازگشت شرایط عادی، کلاس ها را به صورت مجازی برگزار نموده و دانشجویان نیز موظف به شرکت در کلاس های غیرحضوری برخط هستند.

3- معاونان محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ها – با هماهنگی مرکز آموزش مجازی دانشگاه - مسئولیت نظارت بر برگزاری کلاس ها را عهده ‏دار خواهند بود و طبق سازوکارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل اجرایی فعالیت های آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ ابلاغ شد

دستورالعمل اجرایی فعالیت های آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ ابلاغ شد