مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:362020-04-04اقتصادي

عدم اتخاد سیاستهای حمایتی مرغ داران خراسان شمالی را ورشکست می کند


بجنورد_ رییس جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: از مدیران اقتصادی استان نسبت به بی توجهی به اوضاع مرغ داران استان گلایه مندم و ادامه روند کنونی منجر به ورشکستی این صنعت در استان خواهد شد.

- عبدالله یوسفی در گفتگو با مهر ضمن گلایه شدید از مدیران اقتصادی استان نسبت به بی توجهی به اوضاع مرغ داران و زیان های چند وقت اخیر آن ها خاطر نشان کرد: ادامه روند کنونی و عدم اتخاذ سیاست های حمایتی مناسبت این صنعت را در استان ورشکست خواهد کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به این که زیان مرغ داران زنجیره تولید این محصول پروتیینی و مهم سبد غذایی خانواده را در آینده به خطر می اندازد گفت: آسیب اصلی رها بودن بازار و عدم حمایت مرغدار در فصل جوجه ریزی نمود پیدا خواهد کرد و کاهش تولید مرغ منجر به خطر افتادن امنیت غذایی استان می شود.

وی در ادامه با اشاره به سیاست های حمایتی در استان خراسان رضوی نسبت به ممنوعیت واردات مرغ از استان های همجوار خواهان اجرای این سیاست در خراسان شمالی شد.

یوسفی با اشاره به کاهش مصرف مرغ که این روزها در پی شیوع کرونا به واسطه تعطیلی مراکز طبخ غذا، هتل ها و… منجر به کاهش قیمت مرغ شده است، خواهان اتخاذ سیاست های حمایتی از جانب مسئولین ارشد استان از این صنعت در استان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اتخاد سیاستهای حمایتی مرغ داران خراسان شمالی را ورشکست می کند

عدم اتخاد سیاستهای حمایتی مرغ داران خراسان شمالی را ورشکست می کند