مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:352020-04-04سياسي

ذوالقدر: تعیین دستمزد کارگران با وجود آغاز سال 99همچنان بلاتکلیف است


عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس، گفت: با وجود تعیین تکلیف حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشکری در بودجه 99 و با وجود ورود به سال جدید، اما هنوز هیچ اقدامی برای تعیین حقوق و دستمزد کارگران انجام نشده است.

- سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در بودجه سال 99 موضوع حقوق بازنشستگان و شاغلان کشوری و لشکری تعیین تکلیف شده و افزایش حقوق آنها مشخص شده است، اما این در حالی است که با وجود ورود به سال 99 هنوز هیچ اقدام عملی خاصی برای تعیین دستمزد کارگران صورت نگرفته است.

  وی افزود: در شرایط فعلی که به دنبال کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل شده اند و کارگران شرایط سخت تری را سپری می کنند، باید حمایت های ویژه ای از آنها به عمل آید، نه اینکه با گذشت بیش از نیمی از اولین ماه از سال جدید، هنوز حقوق و دستمزدشان مشخص نشود.

  عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تحقق شعار امسال نیازمند یک عزم ملی است و اینگونه نیست که یک دستگاه یا دو دستگاه بخواهند این شعار را عملی کنند، در حالی که تمام قوا باید دست در دست یکدیگر دهند تا این شعار عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: تعیین دستمزد کارگران با وجود آغاز سال 99همچنان بلاتکلیف است

ذوالقدر: تعیین دستمزد کارگران با وجود آغاز سال 99همچنان بلاتکلیف است