مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-04اقتصادي

کشف بیش از 10 هزار تخلف صنفی در خوزستان


رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سال گذشته 10 هزار و 901 مورد پرونده تخلف به ارزش 2 هزار میلیارد تومان برای اصناف متخلف خوزستان تشکیل شد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: سال گذشته 10 هزار و 901 مورد پرونده تخلف به ارزش 2 هزار میلیارد تومان برای اصناف متخلف خوزستان تشکیل شد.

بهرام جباری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته 176 هزار مورد بازرسی از بازارهای استان انجام شده و در این مدت 10 هزار و 901 مورد پرونده تخلف به ارزش 2 هزار میلیارد تومان برای اصناف متخلف خوزستان تشکیل شد.

وی افزود: بازرسی از بازار استان از سوی بازرسان سازمان صمت در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه هدفمندسازی یارانه ها و کنترل بازار انجام شده است و بازرسان این سازمان با تخلفات مختلف برخورد جدی و موارد را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات ارسال می کنند.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: از این تعداد پرونده تشکیل شده حدود 8 هزار و 927 پرونده برای صدور حکم به تعزیرات فرستاده شد تا این بخش در خصوص تصمیم گیری برای صدور حکم اقدام و با متخلفان در راستای قانون برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 10 هزار تخلف صنفی در خوزستان

کشف بیش از 10 هزار تخلف صنفی در خوزستان