مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-04بين الملل

500 تن از مردم کره شمالی همچنان به خاطر ویروس کرونا تحت قرنطینه هستند


خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA اعلام کرد، حدود 500 تن از مردم این کشور به خاطر ویروس کرونا همچنان تحت قرنطینه هستند؛ آماری که بیانگر یک کاهش بسیار چشمگیر نسبت به هفته گذشته با 2280 تن است چرا که این کشور کمونیست قرنطینه بر افرادی که در این دوره هیچ علائمی .

- خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA اعلام کرد، حدود 500 تن از مردم این کشور به خاطر ویروس کرونا همچنان تحت قرنطینه هستند؛ آماری که بیانگر یک کاهش بسیار چشمگیر نسبت به هفته گذشته با 2280 تن است چرا که این کشور کمونیست قرنطینه بر افرادی که در این دوره هیچ علائمی از ابتلا به ویروس را نداشتند، برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره شمالی اصرار دارد که هیچ مورد تایید شده ای از ابتلا به ویروس کرونا ندارد اما اقدامات متعددی برای مقابله با این ویروس اتخاذ کرده از جمله بستن مرزهایش و قرنطینه هزاران تن از مردم در سراسر این کشور.

ذولت پیونگ یانگ اعلام کرده که جلوگیری از شیوع این ویروس یک وظیفه سیاسی است که سرنوشت کشور را تعیین می کند.

خبرگزاری KCNA هفته گذشته اعلام کرده بود که افرادی که تحت نظارت و بررسی پزشکی قرار دارند یکی پس از دیگری از قرنطینه خارج شده اند چرا که در این بازه زمانی مشخص شد که آنها هیچ علائمی از ابتلا به این ویروس ندارند و حدود 2280 تن از مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 تن از مردم کره شمالی همچنان به خاطر ویروس کرونا تحت قرنطینه هستند

500 تن از مردم کره شمالی همچنان به خاطر ویروس کرونا تحت قرنطینه هستند