مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-04پزشكي

آخرین دستورالعمل حفاظتی کودکان در برابر کروناویروس


بر اساس آخرین دستورالعمل حفاظتی کودکان در برابر کروناویروس جدید، اگرچه کودکان در معرض خطر بیشتری نسبت به بزرگسالان قرار ندارند، با این حال با رعایت برخی اصول بهداشتی و مراقبتی می توان آنان را از خطر ابتلا به کووید19 دور نگه داشت.

- جدید، اگرچه کودکان در معرض خطر بیشتری نسبت به بزرگسالان قرار ندارند، با این حال با رعایت برخی اصول بهداشتی و مراقبتی می توان آنان را از خطر ابتلا به کووید19 دور نگه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین دستورالعمل حفاظتی کودکان مرکز کنترل بیماری آمریکا (CDC) که توسط کمیته دانشجویی مرکز مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ترجمه شده، آمده است: بر اساس شواهد موجود، به نظر نمی رسد که کودکان نسبت به بزرگسالان در معرض خطر بیشتر ویروس covid-19 باشند و اگرچه بعضی از کودکان نیز به این بیماری مبتلا شده اند ولی اکثر موارد شناخته شده ی بیماری مربوط به بزرگسالان بوده است.

اقدامات لازم جهت پیشگیری از ابتلای کودکان شست و شوی مرتب دست ها با آب و صابون یا با محلول های ضد عفونی کننده حاوی الکل دوری از افرادی که بیمار هستند ( سرفه و عطسه می کنند) تمیز کردن سطوحی که در طول روز پیوسته لمس می شوند مانند میز، صندلی، دستگیره در، کنترل های از راه دور، روشویی دستشویی شست و شوی وسایلی که قابلیت شست و شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین دستورالعمل حفاظتی کودکان در برابر کروناویروس

آخرین دستورالعمل حفاظتی کودکان در برابر کروناویروس