مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-04سياسي

روحانیون در فعالیتهای مقابله باشیوع ویروس کرونا مشارکت خوبی دارند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: طلاب و روحانیون در کمیته های فعال در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در استان مشارکت خوبی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه شورای نهادهای حوزوی و اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین ویژه مبارزه با کرونا روز شنبه با حضور حجت الاسلام علی نعمت الهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین و حجج اسلام، سید قریش موسوی، رییس ستاد اقامه نماز استان، محمد تقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین، موسی صفی خانی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین، سعید اسماعیل زاده کارشناس فرهنگی مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین و حسن دهقان نژاد مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین در اداره تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی در این جلسه بر استفاده از ظرفیت هیئت های مذهبی برای مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: در این شرایط فعالان هیئت های مذهبی در سطح شهر قزوین حضور خوبی دارند و به صورت خودجوش نسبت به گندزدایی معابر و مساجد اقدام می کنند.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها هستند که این روزها مجاهدانه برای سلامت مردم در تلاش هستند و فعالیت های بسیار ارزشمندی را انجام داده اند و در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند که قدردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون در فعالیتهای مقابله باشیوع ویروس کرونا مشارکت خوبی دارند

روحانیون در فعالیتهای مقابله باشیوع ویروس کرونا مشارکت خوبی دارند