مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-04فناوري

شبکه 5G مقصر گسترش ویروس کروناست؟


بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری برخی از تئوری های جدید مبنی بر نقش شبکه 5G در گسترش و همه گیری ویروس خطرناک کرونا را رد و تکذیب کرده اند؛ - بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری برخی از تئوری های جدید مبنی بر نقش شبکه 5G در گسترش و همه گیری ویروس خطرناک کرونا را رد و تکذیب کرده اند؛ این در حالیست که بسیاری دیگر از آنها از ارتباط مستقیم این دو عامل سخن می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بسیاری از افراد و کارشناسان که پیشتر از منتقدان توسعه و راه اندازی نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G بودند، از نقش این نسل از شبکه در تقویت ویروس کرونا و همه گیری آن در کشورهای مختلف جهان سخن گفتند.

شبکه5G در یکی دو سال اخیر به شدت جنجال آفرین و دردسر ساز بوده است چرا که بسیاری از دانشمندان و منتقدان بر این باورند که توسعه شبکه 5G تاثیرات منفی متعددی بر سلامت انسان، حیوان و محیط زیست ایجاد می کند و احتمال سرطان زایی و بسیاری دیگر از بیماری های خطرناک را برای انسان افزایش می دهد.

آنها بر این باورند که دولت های مختلف در سراسر جهان نیز به علت سودآوری و درآمدزایی بسیار بالایی که توسعه و راه اندازی این نسل از شبکه اینترنت پرسرعت برایشان به ارمغان می آورد، همچنان به همکاری با اپراتورهای مخابرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه 5G مقصر گسترش ویروس کروناست؟

شبکه 5G مقصر گسترش ویروس کروناست؟