مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-04بين الملل

کارشناس حقوقی عراق: «برهم صالح» حکم نخست وزیری «الزرفی» را لغو می کند


یک کارشناس حقوقی عراق با اشاره به حکم شورای عالی قضاوت این کشور گفت که «برهم صالح» در نهایت مجبور می شود حکم نخست وزیری «عدنان الزرفی» را لغو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی التمیمی کارشناس حقوقی عراق، امروز (شنبه - 4 آوریل)، پیش بینی کرد که برهم صالح رییس جمهور عراق در پی حکم شورای عالی قضاوت درباره وضعیت عضویت یکی از اعضای دادگاه فدرال، ماموریت عدنان الزرفی در تشکیل کابینه جدید عراق را لغو کند.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه توضیح داد که ملغی شدن حکم مربوط به عضویت محمد الکبیسی در دادگاه فدرال پیامدهای بزرگی به همراه خواهد داشت.

  التمیمی گفت: برخی طرف های سیاسی، مامور شدن عدنان الزرفی برای تشکیل کابینه از سوی برهم صالح را زیر سوال خواهند برد و علیه این انتصاب به دادگاه بدوی دادخواست ارائه خواهند داد.

در این دادخواست به این مسئله که انتخاب او بر اساس یک حکم غیرقانونی و باطل از سوی دادگاه فدرال صورت گرفته، استناد خواهد شد.

در نتیجه دادگاه بدوی نیز حکمی درباره ملغی بودن حکم ریاست جمهوری در انتصاب الزرفی صادر خواهد کرد و سپس برهم صالح، حکم انتصاب و ماموریت الزرفی را لغو و پس خواهد گرفت.

  دفتر ریاست جمهوری عراق، دیروز در پی صدور حکم شورای عالی قضاوت مبنی بر ملغی بودن عضویت قاضی محمد رجب الکبیسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس حقوقی عراق: «برهم صالح» حکم نخست وزیری «الزرفی» را لغو می کند

کارشناس حقوقی عراق: «برهم صالح» حکم نخست وزیری «الزرفی» را لغو می کند