مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 08:102020-04-04سياسي

اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای مقابله با کرونا


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز در راستای مقابله با کرونا، تصریح کرد: اکیپ های عملیاتی این شرکت همراه با حافظان سلامت به صورت 24 ساعته در حال پایش و کنترل شبکه هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و حادثه نسبت به رفع آن اقدام کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز در راستای مقابله با کرونا، تصریح کرد: اکیپ های عملیاتی این شرکت همراه با حافظان سلامت به صورت 24 ساعته در حال پایش و کنترل شبکه هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و حادثه نسبت به رفع آن اقدام کنند.

عادل کاظمی ادامه داد: اقدامات این شرکت در زمینه های مختلف هم چون رفع خاموشی ها، سرویس و نگهداری شبکه های توزیع، به صورت برنامه ریزی شده و مداوم جهت جلوگیری از آسیب تجهیزات، سرویس و نگهداری روشنایی معابر و .

همانند روزهای عادی تداوم دارد.

وی افزود: مرکز اتفاقات و حوادث این شرکت در تمام ساعات شبانه روز آماده ی پاسخگویی به شهروندان است و تمامی مراحل انجام کار به صورت پیامک به درخواست کنندگان اطلاع داده می شود.

ارائه ی خدمات غیرحضوری و هدایت مراجعان به میز خدمت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: در راستای جلوگیری از حضور فیزیکی شهروندان و پیشگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای مقابله با کرونا

اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای مقابله با کرونا