مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:562020-04-04پزشكي

کمک مودیان به بهداشت و درمان به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود


میرحیدر رضوی روز شنبه با بیان این مطلب به رسانه ها اظهار داشت: این کمک ها باید مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه، اشخاص مذکور می توانند به صورت هایی که تشخیص می دهند کمک های خود از قبیل مایحتاج عمومی و اختصاصی، تجهیزات و لوازم مصرفی مراکز درمانی را تامین کنند و این کمک ها به عنوان هزینه قابل قبول از درآمد مشمول مالیات آن ها کسر خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: به منظور حمایت از مودیان مالیاتی در شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، پیشنهادات ارسالی از سوی سازمان امور مالیاتی و وزارت امور اقتصادی و دارایی توسط شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به تصویب رسید که امیدواریم این مصوبات، شرایطی را فراهم آورد تا مودیان فارغ از هرگونه نگرانی در فرصت مناسبی که ایجاد شده به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

وی افزود: این شورا همچنین به سازمان امور مالیاتی کشور اجازه داد در سال 99 در مواردی که مهلت مقرر برای تقسیط بدهی (اعم از اصل مالیات و عوارض و جرایم) قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده مودیان مالیاتی در اجرای ماده 167 قانون مالیات های مستقیم به اتمام رسیده و اینگونه مودیان قادر به پرداخت بدهی خود نباشند، نسبت به ارائه مهلت جدید پرداخت بدهی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مودیان به بهداشت و درمان به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود

کمک مودیان به بهداشت و درمان به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می شود