مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-04سياسي

راه اندازی سامانه «سلامت یار» برای داوطلبان خط مقدم مبارزه با کرونا در مازندران


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران از راه اندازی سامانه «سلامت یار» در استان خبر داد و گفت: افراد پس از اعلام آمادگی در سلامت یار، پس از طی مراحلی در چرخه خدمت رسانی قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس رمدانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سامانه سلامت یار حرکتی منحصر بفرد در کشور در راستای همکاری داوطلبانه با مدافعان سلامت است که به یاری رسانی به کادر درمانی که در هفته های اخیر در خط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا قرار دارند، خواهد پرداخت.

  وی افزود: ما در سازمان نظام صنفی رایانه ای بر اساس کارکرد خود ایفای نقش کردیم تا گامی هرچند کوچک برای این مهم برداریم، خوشبختانه این سامانه که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اتاق های اصناف سراسر استان راه اندازی شده است.

رمدانی تصریح کرد: همین روزهای نخست این طرح مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفت و این نشان می دهد اگر ساختار لازم آماده باشد و به سازماندهی توجه شود می توان ظرفیت های بالقوه جامعه استفاده کرد و در همه بحران ها مردم همراه دولت خواهند بود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: کار این سامانه به این شکل است که هر فرد از جامعه در سه گروه عمومی، تخصصی غیر مرتبط و تخصصی مرتبط در سراسر استان با مراجعه به سامانه و با تکمیل مشخصات، آمادگی خودش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه «سلامت یار» برای داوطلبان خط مقدم مبارزه با کرونا در مازندران

راه اندازی سامانه «سلامت یار» برای داوطلبان خط مقدم مبارزه با کرونا در مازندران