مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:462020-04-04پزشكي

1.7 میلیون کرمانشاهی غربالگری کرونا شدند


مدیرگروه کنترل بیماری های مرکز بهداشت استان کرمانشاه از غربالگری بیش از یک میلیون و 700 هزار کرمانشاهی در بحث بیماری کرونا تا پایان شب گذشته(15 فروردین) خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرگروه کنترل بیماری های مرکز بهداشت استان کرمانشاه از غربالگری بیش از یک میلیون و 700 هزار کرمانشاهی در بحث بیماری کرونا تا پایان شب گذشته(15 فروردین) خبر داد.

سارا شاه آبادی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت بیماریابی فعال گفت: با شناسایی هرچه سریعتر افراد دارای علائم می توان این افراد را تحت درمان قرار داده و از شیوع هرچه بیشتر بیماری و افزایش فوتی های آن پیشگیری کرد.

وی افزود: در همین راستا بحث غربالگری افراد در خصوص بیماری کرونا از مدت ها پیش در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون از مجموع 571 هزار خانوار کرمانشاهی 509 هزار خانوار معادل 89 درصد خانوارهای استان غربالگری کرونا شده اند.

شاه آبادی تصریح کرد: اگر در بحث غربالگری خانوارها به عدد 90 درصد برسیم تقریبا کار تمام شده است، چرا که مابقی خانوارها یا مهاجرت کرده یا شماره تماس اشتباه دارند که تماس با آنها را دشوار کرده است.

وی افزود: با توجه به بحث غربالگری فردی کرونا، این کار نیز تا حد خوبی پیش رفته و بیش از یک میلیون و 704 هزار نفر معادل 94 درصد کرمانشاهیان در بحث کرونا غربالگری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.7 میلیون کرمانشاهی غربالگری کرونا شدند

1.7 میلیون کرمانشاهی غربالگری کرونا شدند