مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-04سياسي

توصیه های آیت الله علوی گرگانی برای گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر (ع)


آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در پاسخ به درخواستی مبنی بر راهنمایی جوانان برای انجام اعمال در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) توصیه هایی مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید در پاسخ به درخواستی مبنی بر راهنمایی جوانان برای انجام اعمال در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) توصیه هایی مطرح کردند.

متن درخواست و پاسخ آیت الله علوی گرگانی به شرح ذیل است.

سلام علیکم اعیاد شعبانیه مبارک احتراماً در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از خانواده های محترم نگرانی و تشویش فکری دارند برخی از مجموعه های مردمی و نیز علاقه مندان به ساحت مقدس حضرات معصومین علیهم السلام در نظر دارند در روز یازدهم شعبان المعظم مصادف با زاد روز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام که روز جوان نیز نامیده شده، با تمسک به قرآن کریم، خداوند متعال را به مقام و جایگاه حضرت علی اکبر علیه السلام قسم دهند تا به زودی شر این ویروس از جوامع بشری کوتاه و بیماران شفای عاجل پیدا کنند.

در این راستا بنا است موارد زیر به صورت عمومی اعلام شود: _قرائت عمومی یک سوره از سوره های مبارکه قرآن کریم و هدیه به حضرت علی اکبر علیه السلام _قرائت یک سوره توسط جوانان به نیت سلامتی والدین _قرائت یک سوره توسط توسط والدین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های آیت الله علوی گرگانی برای گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر (ع)

توصیه های آیت الله علوی گرگانی برای گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر (ع)