مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-04سياسي

بازگرداندن عشایر کوچ کرده به ییلاقات سمنان به دلیل خطر کروناویروس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: صدور مجوز تردد و ورود دام عشایر غیربومی به استان، مستلزم دارا بودن پروانه چرا در مراتع استان سمنان است.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: صدور مجوز تردد و ورود دام عشایر غیربومی به استان، مستلزم دارا بودن پروانه چرا در مراتع استان سمنان است.

حبیب الله خجسته پور در جلسه بررسی وضعیت کوچ عشایر در سطح استان با اشاره به اینکه گزارش تلاش برای ورود دام عشایر از برخی استان های همجوار به این استان اظهار کرد: صدور مجوز تردد و ورود برای عشایری که قصد دارند تا دام های خود را به استان سمنان منتقل کنند، مستلزم دارا بودن پروانه چرا در داخل استان سمنان است.

وی با تاکید بر اینکه در سطح استان سمنان در حال حاضر توانستیم در مرحله مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کنیم، ادامه داد: ما امروز در استان در مرحله مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کردیم و نیاز است تا برای ریشه کَنی کامل این بیماری، پس از مدیریت، به مرحله مهار و کنترل این بیماری در استان دست یافته و در این دو مرحله نیز موفق عمل کنیم که این مهم مستلزم تلاش بیشتر خواهد بود.

خجسته پور ادامه داد:عشایر ما از عمده تولید کنندگان کشور هستند که مایحتاج مردم را تولید کرده و همچنین از سوی دیگر سلامت دام نیز ارتباط مستقیم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن عشایر کوچ کرده به ییلاقات سمنان به دلیل خطر کروناویروس

بازگرداندن عشایر کوچ کرده به ییلاقات سمنان به دلیل خطر کروناویروس