مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:372020-04-04اقتصادي

سیلاب 1230 میلیارد تومان خسارت به مناطق جنوبی کرمان وارد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مجید سعیدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به خسارت های وارد شده به مناطق جنوبی استان ناشی از سیل اخیر اشاره کرد و بیان داشت: میزان خسارت سیلاب روز سوم و چهارم فروردین سال جاری در جنوب استان هزار و 230 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: سیلاب به بخش های کشاورزی، راه، زیربنایی، آب و برق، مدارس، معابر و تأسیسات شهری و روستایی خسارت وارد کرده که بیشتر آسیب را بخش کشاورزی متحمل شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: خسارات ناشی از سیلاب به بخش کشاورزی برآورد شده و پس از ابلاغ اعتبارات، جهاد کشاورزی کارها را پیگیری می کند.

سعیدی یادآور شد: جهاد کشاورزی جنوب با توجه به فوریت و ضرورت در برخی مناطق آسیب دیده برای اینکه بتواند از اعتبارات خسارت سیل دی ماه سال گذشته برای سال جاری استفاده کند (با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی) پیگیر شود تا مجوزهای لازم را دریافت کند.

سعیدی اظهار داشت: در راستای تکمیل طرح های مطالعاتی منابع طبیعی در بالا دست رودبار جنوب از اعتبار امسال برای اجرایی شدن آن استفاده می شود تا منابع استانی و ملی آن پیگیری شود.

وی گفت: به دلیل اینکه مهندسی رودخانه ها به هم نخورد با نظارت و هماهنگی آب منطقه ای طرح هایی در حوزه لایروبی و دیوارسازی رودخانه ها در منطقه زهکلوت و رودبار جنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب 1230 میلیارد تومان خسارت به مناطق جنوبی کرمان وارد کرد

سیلاب 1230 میلیارد تومان خسارت به مناطق جنوبی کرمان وارد کرد