مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-04سياسي

کیفیت پایین آموزشی مجازی برای دانشجویان فنی/ درخواست دانشجویان برای حذف درس یا ترم


دبیر شورای صنفی دانشگاه تهران گفت: لغو حضور و غیاب، برگزاری کلاس ها به صورت آفلاین و یا ضبط کلاس های آنلاین و ایجاد شرایط حذف اضطراری بدون محدودیت از خواسته های دانشجویان است.

- سید نیما ذبیحی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه بسیاری از دانشجویان به دلیل مشکلات آموزش مجازی، خواستار حذف ترم و یا حذف دروس هستند، اظهار کرد: در آغازین روزهای آموزش مجازی در دانشگاه اعلام شد، اینترنت رایگان می شود اما این امر محقق نشد؛ از طرفی دیگر مسئولان دانشگاه مطرح کردند که مشکلی از بابت حضور و غیاب در کلاس های مجازی وجود نداشته و همچنین منعی برای استفاده از سایر سامانه ها به غیر از سامانه اصلی دانشگاه وجود ندارد.

مشکلات نرم افزاری سامانه دانشگاه دبیر شورای صنفی دانشگاه تهران افزود: اما به تازگی اعلام شد حضور و غیاب در کلاس های مجازی الزامی است و صرفا باید از سامانه اصلی دانشگاه برای حضور در کلاس ها استفاده کرد؛ این در حالی است که به دلایل مختلف از جمله مشکلات نرم افزاری، عدم دسترسی به اینترنت و یا قطع و وصل های مکرر همه دانشجویان نمی توانند آنلاین شوند.

بسیاری از دانشجویان پیش از اجباری شدن کلاس های نظری، حتی نمی توانستند وارد سامانه شوند و پیش بینی می کنیم از امروز به دلیل تعداد زیاد دانشجویان برای حضور در کلاس های مجازی بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پایین آموزشی مجازی برای دانشجویان فنی/ درخواست دانشجویان برای حذف درس یا ترم

کیفیت پایین آموزشی مجازی برای دانشجویان فنی/ درخواست دانشجویان برای حذف درس یا ترم