مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-04سياسي

راه اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا ویروس در بانه


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه از راه اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا ویروس در این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام ابراهیم مولازاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با موافقت مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان قرارگاه جهادی مبارزه با  کروناویروس در محل تبلیغات اسلامی بانه راه اندازی می شود.

وی افزود: واحد دارالقرآن این اداره به مدت 45 روز با همکاری اعضای هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) با اعتباری  بالغ بر 500 میلیون ریال در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در مناطق مختلف شهرستان بانه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ یاد شده ازطرف کمک های خیرین جمع آوری شده است، اعلام کرد: این اعتبار برای رفع نیاز خانواده های نیازمند و تهیه سبد کالا از قبیل لوازم بهداشتی، روغن و برنج هزینه و در میان خانواده ها توزیع می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه همچنین از تهیه ماسک N95 به همت یکی از خیرین شهرستان بانه خبر داد و عنوان کرد: این ماسک ها نیز بین مردم توزیع شده است.

حجت الاسلام مولازاده حس نوع دوستی مردم شهرستان بانه را قابل تحسین خواند و بیان کرد: جوانان این شهرستان با شیوع کرونا اقدام به ضدعفونی محلات و معابر شهر و روستاهای این شهرستان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا ویروس در بانه

راه اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا ویروس در بانه