مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:172020-04-04فناوري

تقدیر همراه اول و ایرانسل از کاربران روبیکا


در پی استقبال گسترده کاربران از خدمات اپلیکیشن روبیکا، دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور (همراه اول و ایرانسل) در اطلاعیه ای مشترک از مشارکت کاربران قدردانی کردند.

- در پی استقبال گسترده کاربران از خدمات اپلیکیشن روبیکا، دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور (همراه اول و ایرانسل) در اطلاعیه ای مشترک از مشارکت کاربران قدردانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، در پی استقبال گسترده کاربران از خدمات اپلیکیشن روبیکا، دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور (همراه اول و ایرانسل) در اطلاعیه ای مشترک از مشارکت کاربران قدردانی کردند.

متن اطلاعیه به این شرح است: ضمن عرض تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه به کاربران عزیز روبیکا و آرزوی سلامتی برای آحاد ملت شریف ایران در سال جدید، بدین وسیله مراتب سپاس و تقدیر خود را بابت استقبال و مشارکت گسترده شما عزیزان در سوپراپلیکیشن روبیکا به عنوان یک پلتفرم کاملاً بومی، تقدیم می داریم.

همانگونه که مستحضرید، روبیکا حاصل همکاری و سرمایه گذاری مشترک دو اپراتور بزرگ تلفن همراه کشور است و استقبال گسترده هموطنان عزیزمان و ثبت رکورد مشارکت بیش از 35 میلیون نفر در استفاده از خدمات دیجیتال این سوپر اپلیکیشن، بی شک بزرگترین سرمایه روبیکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر همراه اول و ایرانسل از کاربران روبیکا

تقدیر همراه اول و ایرانسل از کاربران روبیکا