مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-04سياسي

حضور بیش از 600 هزار بسیجی در عرصه مقابله با کرونا


جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از 600 هزار بسیجی در سراسر کشور به منظور یاری رسانی به دستگاه های مختلف در زمینه مقابله با کرونا فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدحسین سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز (شنبه) در نشست خبری چالش کرونا؛ نهضت مردمی حل مسأله ، گفت: شرایط امروز کشور در مقابله با ویروس کرونا و تبعات آن در حوزه های مختلف، بسیج بر اساس رسالت و تکالیفی که بر عهده دارد، موظف است که به دستگاه های نظام، کمک و از آن ها پشتیبانی کند.

وی افزود: در 40 سال گذشته همواره بسیجیان و ساختارهای مردمی نقش زیادی در کمک به دستگاه های مختلف داشته اند و هرگاه مردم در سازوکار بسیج در عرصه های مختلف ورود پیدا کرده اند، ظرفیت های بزرگی را به وجود آورده اند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز جهان درگیر مسئله کرونا است و الحمدالله کشور ما جزو کشورهایی است که در برابر این بیماری موفقیت های خوبی داشته است، تاکید کرد: با حضور 50 هزار تیم متخصص بسیج در سراسر کشور، توانستیم حدود 70 میلیون از مردم مان را غربالگری کنیم.

سردار سپهر افزود: تفاهم نامه خوبی از اولین روز تشکیل ستاد ملی مقابله به کرونا منعقد شد و امروز بیش از 600 هزار بسیجی در سراسر کشور در عرصه خدمت رسانی برای حمایت از دستگاه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 600 هزار بسیجی در عرصه مقابله با کرونا

حضور بیش از 600 هزار بسیجی در عرصه مقابله با کرونا