مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:502020-04-04سياسي

رویکرد تصمیمات اتخاذ شده در منطقه آزاد ارس تامین منافع ملی و منطقه ای است


رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس با تشریح عملکرد هیات مدیره ارس در سال 98، گفت: تصمیمات اتخاذ شده در هیات مدیره سازمان در راستای اهداف و استراتژی سازمان با رویکرد تامین حداکثری مصالح و منافع ملی و منطقه ای انجام شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس با تشریح عملکرد هیات مدیره ارس در سال 98، گفت: تصمیمات اتخاذ شده در هیات مدیره سازمان در راستای اهداف و استراتژی سازمان با رویکرد تامین حداکثری مصالح و منافع ملی و منطقه ای انجام شده است.

محسن نریمان اظهار کرد: تصمیمات گرفته شده در هیات مدیره ارس در سال 98 با رویکرد تامین حداکثری مصالح و همچنین منافع ملی و منطقه ای برای حرکت پرشتاب و متوازن در راستای حل مشکلات اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید و مقابله موثر با تحریم ها انجام شده است.

وی به اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: در راستای استراتژی های کلان سازمان منطقه آزاد ارس در طول یک سال گذشته، 23 جلسه تشکیل شد که ماحصل این جلسات 168 مصوبه است؛ مهمترین این مصوبات نیز مربوط به موضوعات اقتصادی، تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری و توسعه تجارت و بازرگانی بود.

وی در ادامه بیان کرد: موضوعات مرتبط به حوزه عمرانی و زیربنایی، توسعه مدیریت، افزایش درآمد و تعدیل هزینه های غیرضروری ارس از دیگر موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد تصمیمات اتخاذ شده در منطقه آزاد ارس تامین منافع ملی و منطقه ای است

رویکرد تصمیمات اتخاذ شده در منطقه آزاد ارس تامین منافع ملی و منطقه ای است