مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-04سياسي

آغاز به کار کارگروه «نذر سلامت» در شاهین شهر


فرمانده قرارگاه فرهنگی شاهین شهر و میمه، از برنامه ریزی های فرهنگی _اجتماعی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) با نام «نذر سلامت» و شناسایی اقشار آسیب دیده در شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/اصفهان فرمانده قرارگاه فرهنگی شاهین شهر و میمه، از برنامه ریزی های فرهنگی _اجتماعی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) با نام نذر سلامت و شناسایی اقشار آسیب دیده در شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حجت الاسلام قاسم هاشمی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا، اظهار کرد: برپایی آیین های دینی و ادای نذورات مومنان در شرایط شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای تأمین امنیت سلامت شهروندان، نیازمند اتخاذ تدابیر عملیاتی و مؤثر است.

وی جامعه ای که به مستمندان و نیازمندان توجه نکند را فاقد تَشَخُص دانست و افزود: شیوع ویروس کووید19 علاوه بر تهدید سلامت عمومی، منجر به تنگ تر شدن سفره اقشار ضعیف جامعه شده است، به همین دلیل کارگروه نذر سلامت با هدف دریافت متمرکز نذورات و کمک های مردمی در برگزاری جشن های نیمه شعبان و توزیع بین نیازمندان در شاهین شهر آغاز به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کارگروه «نذر سلامت» در شاهین شهر

آغاز به کار کارگروه «نذر سلامت» در شاهین شهر